جهان بینی توحیدی

جهان بینی توحیدی

مترجم:
عطیه حسینی
ناشر:
قیمت:
۴۵,۰۰۰
%۱۰
۴۰,۵۰۰
تومان
رده سنی:
عمومی
قالب:
سخنرانی
نوع جلد:
شومیز
قطع کتاب:
Unknown
صفحات:
۱۰۴
وزن:
۱۲۵ گرم
شابک:
9789645600707

معرفی کتاب

استاد شهید مرتضی مطهری، محقق، متفکر، نویسنده و از دانشمندان اسلام‌شناس در قرن معاصر است که لحظه لحظه انقلاب اسلامی نقش آفرینی کرد و همواره با قلم روشنگرانه خود، در برابر شبهات و تحریفات به شیوا‌ترین بیان قیام کرده‌است.

اینک نیز پس از سالها مجموعه آثار باقی مانده از این ایشان که شامل سخنرانی‌ها و دست‌نوشته‌ها و نقد نامه‌های او است توسط نشر صدرا جمع‌آوری، بازنویسی و به چاپ رسیده‌است تا پاسخگوی سوالات بنیادین جوانان و متفکران در عصرهای گوناگون باشد.

از آشناترین آثار ایشان که به کتاب‌رسان آمده‌است، کتاب«جهان بینی توحیدی» است و همانطور که حدس می‌زنید قرار است جهان آفریده خدا را تنها با اعتقاد به الوهیت و ربوبیت او ببینیم.

در این اثر ابتدا با معرفی انواع جهان‌بینی به تفاوت‌های آنها و رابطه مستقیم نوع نگاه ما و تصمیماتمان پی‌میبریم و سپس با شناخت نگاه صحیح، دنیا را به گونه‌ای متفاوت از همیشه درک می‌کنیم.

در بخشی از کتاب می‌خوانیم:

((اجتماعی بودن انسان با اجتماعی بودن زنبور عسل یا موریانه فرق دارد. بر زندگی آنها قوانین جبری حکمفرماست؛ زندگی آنها میدان مسابقه نیست؛ امکان بالارفتن و پایین رفتن وجود ندارد. انسان در همان حال که اجتماعی است، از نوعی حرّیت و آزادی برخوردار است.))

نظرات

جهت ثبت نظر لطفا وارد سایت شوید
این کتاب به درد کی می‌خوره؟
کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان

اینا رو هم از دست نده

توحید  شهید مطهری توحید  شهید مطهری
۱۰ %
شهید مرتضی مطهری
۱۶۹,۰۰۰
۱۵۲,۱۰۰ تومان
آموزش عقاید آیت الله مصباح یزدی آموزش عقاید آیت الله مصباح یزدی
۱۰ %
۱۹۵,۰۰۰
۱۷۵,۵۰۰ تومان
اعتقاد ما شهید صدر اعتقاد ما شهید صدر
۱۰ %
آیت الله محمدباقر صدر
۵۰,۰۰۰
۴۵,۰۰۰ تومان
دختر بیست دختر بیست
۱۰ %
مجید ملامحمدی
۵۰,۰۰۰
۴۵,۰۰۰ تومان
خدایا اجازه خدایا اجازه
۱۰ %
غلامرضا حیدری ابهری
۱۳۰,۰۰۰
۱۱۷,۰۰۰ تومان
معاد - شهید دستغیب (هاتف) معاد - شهید دستغیب (هاتف)
۱۰ %
آیت الله عبدالحسین دستغیب
۸۰,۰۰۰
۷۲,۰۰۰ تومان
دسته‌بندی کتاب‌ها