تسخیر شدگان

تسخیر شدگان

مترجم:
عطیه حسینی
ناشر:
قیمت:
۶۰,۰۰۰
%۱۰
۵۴,۰۰۰
تومان
موجودی:
فقط 5 جلد
رده سنی:
بزرگسال
قالب:
رمان
نوع جلد:
شومیز
قطع کتاب:
رقعی
صفحات:
۲۰۴
وزن:
۱۷۲ گرم
شابک:
9786004410441

معرفی کتاب

کتاب «تسخیر شدگان» نوشته مینا شائیلوزاده رمانی است که توسط انتشارات معارف منتشر شده است. شخصیت اصلی این کتاب دختری نوجوان به نام بهار است که در دهه شصت زندگی می‌کند. او فردی فعال و پرتلاش است که دوست دارد در جامعه خود تاثیرگذار باشد اما در اوضاع شلوغ و پرچالش آن دوران ناخواسته با آدم‌هایی آشنا می‌شود که که او را وارد فعالیت‌های گروه مجاهدین خلق می‌کنند. او که شور انقلابی و فعالیت در سر دارد ناگهان وارد جهانی می‌شود که فعالیت‌هایشان با اهداف و تفکرات او نمی‌خورد اما آهسته آهسته تلاش دارد او را دربربگیرد و بهار را نیز شبیه همان آدم‌های پشت نقاب بکند. این داستان که توسط نویسنده جوان نوشته شده تلاش دارد به نوجوان نشان دهد چگونه این گروهک تروریستی در دهه شصت هزاران جوان و نوجوان ناآگاه را با کارهای غلط خود به نابودی کشید و سرنوشت آن‌ها را تیره و تلخ ساخت. گروهی که روزی برای آزادی و استقلال مبارزه می‌کرد با پیروزی انقلاب به دشمن آزادی و نجات خلق تبدیل شده بود و با ترورهای کور و ایجاد فضای رعب و وحشت در جامعه تنها می‌خواست به قدرت برسد.

در ادامه برشی از این کتاب را می‌خوانید:

با تحقیر نگام کرد گفت انقلابیا مغز تو رو هم شستشو دادن، نه؟! بهش گفتم من با هیچ کمیته‌ای و سپاهی در ارتباط نیستم. گفتم فهمیدم سازمان مجاهدین اون چیزی نیست که نشون می‌داد، خودم به این نتیجه رسیدم که باید از سازمان برم. بهش گفتم از ترس اونا سال‌هاست مخفیانه دارم زندگی می‌کنم. بهم گفت تو خیانت کردی به آرمان و اهداف سازمان پشت کردی اونا حق دارن که دنبالت باشن! براش از همه چیز گفتم از تمام چیزایی که دیده بودم و کارای وحشتناکی که مقامات سازمان در حق زیر دستاشون انجام میدن از مرگ پسرم گفتم ولی اون فقط توجیه کرد تمام جنایاتی رو که مجاهدین دارن انجام میدن توجیه کرد.

نظرات

جهت ثبت نظر لطفا وارد سایت شوید
این کتاب به درد کی می‌خوره؟
کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان

اینا رو هم از دست نده

آبنبات دارچینی آبنبات دارچینی
۱۰ %
مهرداد صدقی
۲۷۵,۰۰۰
۲۴۷,۵۰۰ تومان
بار دیگر شهری که دوست می داشتم بار دیگر شهری که دوست می داشتم
۱۰ %
۹۹,۰۰۰
۸۹,۱۰۰ تومان
فرشته ها هم عاشق می شوند فرشته ها هم عاشق می شوند
۱۰ %
۱۱۲,۰۰۰
۱۰۰,۸۰۰ تومان
آتش بدون دود (7 جلدی) آتش بدون دود (7 جلدی)
۱۰ %
نادر ابراهیمی
۱,۱۹۰,۰۰۰
۱,۰۷۱,۰۰۰ تومان
اسماعیل اسماعیل
۱۰ %
امیرحسین فردی
۶۰,۰۰۰
۵۴,۰۰۰ تومان
سه دیدار جلد دوم (در میانه میدان) سه دیدار جلد دوم (در میانه میدان)
۱۰ %
۱۴۵,۰۰۰
۱۳۰,۵۰۰ تومان
دسته‌بندی کتاب‌ها