اولین گفتنی های عاشورا برای من

اولین گفتنی های عاشورا برای من

مترجم:
عطیه حسینی
ناشر:
قیمت:
۶۰,۰۰۰
%۱۰
۵۴,۰۰۰
تومان
موجودی:
فقط 5 جلد
رده سنی:
کودکان
قالب:
پرسش و پاسخ
نوع جلد:
شومیز
قطع کتاب:
رقعی
صفحات:
۴۸
وزن:
۹۴ گرم
شابک:
9789642028672

معرفی کتاب

کتاب «اولین گفتنی های عاشورا برای من» نوشته حجه الاسلام غلامرضا حیدری ابهری یک کتاب جذاب برای مطالعه کودکانی است که می‌خواهند در مورد واقعه عاشورا بیشتر بدانند. در این کتاب حوادثی که منجر به رخ دادن واقعه عاشورا شدند به ترتیب بررسی می‌شوند و تاریخ آن دوره به شکل پرسش و پاسخ مرور می‌گردد. بسیاری از کودکان ماجراهای آن دوره در محافل مذهبی به شکل جسته و گریخته شنیده‌اند، همین تقطیع وقایع یا نشنیدن تمام روایت به شکل منسجم سبب شده تا شبهات و ابهامات زیادی در مورد این واقعه بزرگ داشته باشند. این اثر تلاش کرده با روشن نمودن زوایای این اتفاقات، تصویری دقیق و قابل فهم به کودکان ارائه نماید. با خواندن این اثر کودکان هم با هدف قیام امام حسین (علیه السلام) آشنا می‌گردند و همچنین علت جانفدایی امام حسین (علیه السلام) و یارانش را متوجه می‌گردند. این اثر با زبانی ساده و همراه تصویرگری های زیبا نگاشته شده است.

در ادامه برشی از این کتاب را می‌خوانید:

امام حسین دوست نداشت کار به جنگ و خونریزی بکشد برای همین چندین بار با سپاه یزید حرف زد و آنان را نصیحت کرد. در یکی سخنرانی‌ها حضرت فرمود: اول ببینید که من کی هستم و بعد خوب فکر کنید که آیا کشتن من درست است؟ آیا من فرزند دختر پیامبرتان نیستم؟ آیا حمزه سیدالشهدا عموی پدر من نیست؟ آیا جعفر که در بهشت دو بال دارد عموی من نیست؟ آیا این سخن پیامبر را نشنیده‌اید که حسن و حسین سرور جوانان اهل بهشت‌اند؟ آیا من کسی از شما را کشته‌ام؟ آیا من مالی از شما ربوده‌ام؟ آیا من شخصی از شما را مجروح ساخته‌ام؟ پس چرا با من در افتاده اید؟ اگر از آمدنم ناراضی هستید، بگذارید برگردم. متأسفانه لشکر یزید به سخنان خیرخواهانه ی امام حسین اهمیتی نداد و با تیری که عمر سعد ،فرماندهی سپاه دشمن، به طرف لشکر امام انداخت، جنگ را آغاز کردند.

نظرات

جهت ثبت نظر لطفا وارد سایت شوید
این کتاب به درد کی می‌خوره؟
کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان کتاب رسان: خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان

اینا رو هم از دست نده

قهرمانان کربلا (زینب (س)) قهرمانان کربلا (زینب (س))
۱۰ %
منصوره مصطفی زاده
۴۹,۰۰۰
۴۴,۱۰۰ تومان
قهرمانان کربلا (مسلم) قهرمانان کربلا (مسلم)
۱۰ %
منصوره مصطفی زاده
۴۹,۰۰۰
۴۴,۱۰۰ تومان
قهرمانان کربلا (حسین(ع)) قهرمانان کربلا (حسین(ع))
۱۰ %
منصوره مصطفی زاده
۴۹,۰۰۰
۴۴,۱۰۰ تومان
خیمه ماهتابی خیمه ماهتابی
۱۰ %
فاطمه سادات موسوی
۵۰,۰۰۰
۴۵,۰۰۰ تومان
پرنده در گودال پرنده در گودال
۱۰ %
مسلم ناصری
۵۵,۰۰۰
۴۹,۵۰۰ تومان
دسته‌بندی کتاب‌ها